sunnuntai 18. tammikuuta 2015

28. Aivoveritulppa, migreeni ja Alaskan seitin loiset

Aivoveritulppaan ja migreeniin voisi auttaa raakana pakastettu Alaskan seiti, ei liian kypsäksi keitettynä mutta ihan ok kypsäksi kai kyllä.

Siis raakana pakastetun "Alaskan seiti"-nimisen kalan loiset, paljain käsin koskien osin sulanutta pakastekalaa. Alaskan seiti on kylmän seudun kala ja siksi sen loiset voivat olla hyvällä tuulella ja auttavaisia suomalaisen kehonlämpötiloissa. Heti kalaa koskettuasi rukoile tai toivo, pyydä ystävällisesti mielessäsi, että pienet ystävät avuliaasti tervehdyttäisivät pääsi verenkierron yms korjaisivat ihan terveiksi.

31.8.2016 Jähmeitä rasvoja ruokavaliossa tulisi välttää.
Katso myös kohta 12. Sokeritaudista: tervehenkinen toimeliaisuus voisi olla hyväksi aivoveritulpassakin.
12. Sokeritauti ja positiivinen asenne luonnollisiin virikkeisiin  20.1.2013  http://parantamisesta.blogspot.fi/2013/01/sokeritauti-ja-virikkeiden-paljous.html

10.10.2016  Mieluusti pyydä kauniisti ja rukoile, että pienet ystäväiset korjaisivat pää ja koko kehon verenkierron, ja kehon muutenkin, jos osaavat, sillä voihan veritukoksia olla muuallakin kuin päässä.

14.1.2017   Aivoveritulpan kaltaiset oireet mutta lievempinä, aivoveritulpan vaara kuin olisi syönyt liikaa leivonnaisia ym rasvaista ja se tuntuisi päässä tokkuraisuutena. Niin niihin auttaisi kai harrastaa sellaista vaativuuttaan paljon energiaa kuluttaaa ja oman aikansa vaativaa, mikä on jotenkin ylentävää ja pullakahvin arvoista kuten taide, uskonnosta oppiminen, luonnon viisaudesta oppiminen ja keskioikea kuten terveet ikiaikaiset elämäntavat, yhteisön hyvä toiminta ja tervehenkisyys vanhojen hyvien aikojen tapaan.

20.3.2017   Aivoveritulppa tai sydäninfarkti on kuulemma usein seurausta siitä, että esim. jaloissa on verenhyytymiä, klimppejä hyytynyttä verta, joka sitten liikkeelle lähtiessään kulkee sydämen tai aivojen kautta ja saattaa aiheuttaa niihin tukkeuman. Hyytymiä kuulemma muodostuu, kun ihminen on paljon paikoillaan. Eli terveemmät liikunnallisemmat elämäntavat auttaisivat muttei kai yht'äkkiä aloitettuina vaan liukuvasti liikunnan määrää kasvattaen. Esim. ihan paikoillaan pidettyjen jalkojen sijasta voisi liikutella niitä hieman, vähän kuin tanssiaskelin, edes istuessaan, niin ehkei veri niin helposti hyytisi,muttei myöskään lähtisi isoja klimppejä yhtäkkiä liikkeelle.
Katso 114. elämäntapamuutokset ja liikunnallisuus viieässä, tms?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti